امشب يه تكست تو تلگرام برام اومد كه فردا روز آخريه كه ياهو مسنجر كار ميكنه ! مضمون پيام : فردا ۱۵ مرداد آخرین روز قابل استفاده بودن یاهو مسنجر است/ بیایید برای آخرین بار آن را چک کنیم شاید پیامی ناخوانده مانده باشد/ خداحافظ نوستالژى ! نمى دونم چرا يه جوورايى دلم گرفت ! كم خاطره نداشتم باهاش! يه زمون جرم گنده هه من بود ! به خاطرش رفتم دفتر مدرسه و پيش مدير :) هيچوقت لبخند ياهو از يادم نميره ! اسمايل نيشخندش! روزاى چت كردن با زهرا نصر و فاطمه ! بعد مدرسه ! ايام بى دغدغگى محض! پسوردم يادم نيس! وگرنه سر ميزدم بهش ...!
خداحافظ نوستالژى جان :(
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم مرداد ۱۳۹۵ساعت 0:29 توسط كاف.ميم |
گذر روزها يك دختر ...
ما را در سایت گذر روزها يك دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 7:21